Loading…

Petreceri pentru copii

Petrecerile lui Habarnam – pachete

Pachetul Basic: 40 lei/copil

  • Acces exclusiv în sala de petreceri și la toate jucăriile din interior și exterior
  • Amenajare festivă sală și masă pentru copii cu veselă, șervețele, pahare sticlă
  • Servire suc mere natural și apă
  • Muzică petrecere copii
  • Asigurare veselă părinți
  • Băuturile non-alcoolice se consumă exclusiv de la Ludotecă
  • Cadou sărbătorit voucher la locul de joacă în valoare de 50 lei
  • Mâncarea pentru părinți se poate comanda prin Ludoteca (pizza sau platouri) sau se poate aduce de către clienți și indiferent de opțiune li se oferă veselă, tacâmuri, șervețele din partea casei.

 

Pachetul Standard: 50 lei/copil

Conține Pachetul Basic la care se adaugă:

  • Baloane săpun în momentul tortului
  • Servire mâncare copii: Pizza / Șnițel de pui cu piure / Paste

 

Pachetul Super: 60 lei/copil

Conține Pachetul Standard la care se adaugă:

  • Tort Magic Cake (vezi oferta) cu lumânare cifră pentru copii
  • Șampanie copii

 

Servicii suplimentare 

  • Animator preț/h: 150 lei
  • Lumânare cifră: 5 lei/buc
  • Artificii tort: 8 lei/buc
  • Șampanie copii: 16 lei/buc (ajunge la 7 copii)
  • Goodie Bags Treasure hunt: între 40-50 lei, în funcție de numărul de copii

 

Precizări

  • Se percepe un avans de 150 lei pentru rezervarea locației, care se reține din factura finală
  • Durata unei petreceri este de 2h30’
  • Prelungirea petrecerii se poate face în limita disponibilității sălii și se taxează cu 50 lei/30’
  • Tortul poate fi adus de sărbătorit sau poate fi procurat de Ludoteca Habarnam de la Magic Cakes sau Terra Biola (vezi ofertele).
  • Pentru copiii care vin în plus față de cei anunțați se percepe 30 lei/pers.
  • Pentru copiii care nu vin deși au fost anunțați, se plătește 15 lei/pers
  • La cerere se pot face amenajări tematice (Fulger McQueen, Frozen, Mikey Mouse, etc.) – începând cu 100 lei

 

 

Aniversarea copilului este pe cât de specială și așteptată de întreaga familie, pe atât de solicitantă pentru părinți, cu precădere pentru mamele care vor să-și îmbucure sărbătoriții și în același timp să organizeze o petrecere reușită și pentru invitații mici și mari.

Pentru a vă da o mână de ajutor în organizarea petrecerii perfecte, vă oferim un ghid cu principalele lucruri de care trebuie să țineți cont:

  1. Alegeți ziua și intervalul orar, având în minte posibilitatea de a se muta cu 1-2 zile în funcție de disponibilitatea locației.
  2. Gândiți-vă la un număr maxim de invitați.
  3. Alegeți locația împreună cu sărbătoritul. Aceasta trebuie să poată găzdui numărul de invitați copii și părinți și să fie pe placul amândurora.
  4. Verificați disponibilitatea locației în ziua și intervalul orar în care ai vrea să ții petrecerea.
  5. Rezervați locația pentru petrecere, semnând un contract și achitând avansul solicitat, pentru a fi sigur că nu se va ocupa.
  6. Pregătiți invitațiile (online sau tipărite).
  7. Lansați invitația copiilor și familiei, inserând numărul de telefon pentru confirmări. Confirmările să vină cu 2 zile înainte de organizarea petrecerii, pentru a putea anunța numărul final de invitați și porțiile de mâncare aferente, în timp util.
  8. Decideți împreună cu sărbătoritul/ sărbătorita dacă vreți să organizați un moment artistic/de animație la petrecere (animator/teatru de păpuși/concert/atelier de percuție/atelier experimente/atelier creație, etc.). Verificați disponibilitatea colaboratorului pentru data petrecerii și rezervați-l din timp, deoarece e posibil să se ocupe, mai ales dacă e bun.
  9. Alegeți meniul pentru copii împreună cu sărbătoritul
  10. Decideți-vă asupra meniului părinților (alune, sărățele, covrigei/platouri de brânzeturi și mezeluri/ pizza/ platouri reci și calde, iar în cazul băuturilor, în funcție de ce invitați aveți: bere/vin/lichior/tărie).
  11. Comandați tortul împreună cu sărbătoritul. Verificați dacă îl va aduce cofetăria la petrecere sau trebuie adus de familie și de la ce oră. Dacă organizați petrecerea duminică, e posibil să nu aibă deschis și să fie nevoie să-l ridicați cu o zi înainte. De verificat!
  12. Căutați din timp: lumânare, artificii, balon cu vârsta și pompă de umflat, șervețele sau decorațiuni pe tema dorită de sărbătorit, șampanie pentru copii, sau solicitați locului de joacă să vă pună la dispoziție.
  13. Alegeți un fotograf pentru a păstra amintiri frumoase de la eveniment (un membru al familiei/un invitat care are un aparat foto bun/angajații locului de joacă sau un fotograf profesionist ce vi-l poate recomanda locul de joacă)
  14. Decideți-vă asupra ținutei întregii familii, cu precădere a sărbătoritei/lui, ca în cazul în care lipsește ceva din garderobă să mai aveți timp să procurați (rochiță specială/ciorăpei/pantofi/cămașă, etc.)
  15. În ultima zi de confirmări solicitați un răspuns celor care nu au dat niciun semn, pentru a compune lista finală și a o transmite locației.
  16. Anunțați locul de joacă de lista finală de participanți: adulți și copii precum și media de vârstă a copiilor, pentru a se orienta mai bine în aprovizionarea pentru servirea mesei
  17. Cu o zi înainte de petrecere asigurați-vă că aveți tot ce doriți să aduceți în plus la petrecere față de ce vă oferă locul de joacă (lumânare, artificii, anumite mâncăruri sau băuturi, etc.)
  18. În ziua petrecerii: păstrați atmosfera de petrecere. NU vă enervați. NU lăsați tensiunea momentului să strice ziua. Verificați că ați pregătit tot ce trebuie să duceți la locație. Pregătiți întreaga familie cu hainele alese de cu seară. Distribuiți sarcinile membrilor familiei și altor prieteni, dacă e nevoie. Asigurați-vă că veți ajunge cu 10 minute înainte de data anunțată în invitație. Comandați pizza de dimineață. Preluați tortul, dacă e cazul și duceți-l la locație când mergeți acolo.
  19. Bucurați-vă de petrecere alături de copii și părinții lor! Chiar dacă uneori petrecerile sunt obositoare, nu uitați să prețuiți momentele când suntem împreună!
ro_RORomanian